Użytkowników online: 19
kulinaria

» Codziennie lodówka pełna dżemów FRUTA dla całej rodziny! ...

 

„Codziennie lodówka…pełna dżemów FRUTA dla całej rodziny!” – tak brzmi hasło akcji promocyjnej prowadzonej przez firmę Stovit dla swojej najpopularniejszej marki dżemów, dostępnych w opakowaniach rodzinnych.

Głównym elementem kampanii jest loteria, która rozpocznie się 8 października i potrwa do 7 grudnia 2007 roku. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup dwóch promocyjnych słoiczków dżemów FRUTA w gramaturze 500 g, wysłanie SMS-a o treści Fruta do organizatora konkursu i zachowanie paragonu ze sklepu. Codziennie przez 2 miesiące (z wyłączeniem weekendów) będzie można wygrać nowoczesną lodówkę marki Indesit pełną rodzinnych i pysznych dżemów. Sprzedaż produktów promocyjnych w sklepach w całej Polsce będą wspierać materiały POS – plakaty, wobblery, booklety promocyjne i ulotki.

Głównymi grupami docelowymi akcji promocyjnej są gospodynie domowe w wieku od 30 do 55 lat oraz konsumenci i rodziny, których członkowie znajdują się w przedziale wiekowym 25-45 lat. Poprzez prowadzone działania marka FRUTA pragnie dotrzeć do wszystkich gospodyń, które dbają o zdrowe odżywianie swoich domowników, a wspólne posiłki stanowią miłą okazję do rozmów i przebywania razem w gronie najbliższych.

   

„Formuła loterii ma na celu umocnienie skojarzeń, iż warto posiadać pyszne i wyjątkowo rodzinne opakowania dżemów Fruta w kuchni. A także podkreślenie wyjątkowej „owocowości” i „rodzinności” marki FRUTA. Wykorzystane narzędzia promocji, takie jak sms-y konkursowe i promocja loterii na stronie firmy STOVIT służą wykreowaniu nowoczesnego ale i familijnego wizerunku marki FRUTA” – relacjonuje Magdalena Kodranc specjalista ds. rozwoju produktu w firmie STOVIT.

Za koncepcję promocji odpowiada Agencja Albedo Marketing, natomiast obsługą Public Relations projektu zajmie się Agencja SUPERB PR.

O firmie
Firma STOVIT została założona przez Antoniego Kisielewskiego w 1979 roku jako przetwórnia warzyw i owoców. W 1989 roku rozpoczęta została budowa wytwórni dżemów w Stopce k/ Bydgoszczy i w niedługim czasie, bo od roku 1990 zaczęły pojawiać się na rynku pierwsze dżemy z logo STOVIT.

Perspektywy rozwoju rynku przetwórstwa owocowego i związany z nim popyt na te produkty, skłoniły firmę do zakupu w 1995 roku fabryki mieszczącej się w Bydgoszczy. Dzięki tej inwestycji oraz zakupowi nowoczesnych maszyn i urządzeń, zakład posiada obecnie znaczącą zdolność produkcyjną w zakresie dżemów, konfitur i marmolad.

W 1995 roku nastąpiła zmiana strategii firmy. Opracowując nowy program działań, zdecydowano się na wycofanie z branży przetworów warzywnych, co w rezultacie spowodowało wzrost sprzedaży rocznej dżemów i konfitur o 100%.

Od kwietnia 2007 Stovit Group Sp. z o.o. należy do hiszpańskiej grupy Angel Camacho S.A mającej swoje oddziały w USA, Wielkiej Brytanii a teraz też w Polsce. Angel Camacho jest jednym z liderów producentów oliwek i oliwy w Hiszpanii. 

Firma posiada certyfikacje BRC i HACCP.


Kontakt dla prasy:
Sylwia Aleksandrów
Agencja SUPERB PR
tel. (022) 678 60 99
mail:
sylwia@aspr.pl


Nagroda Wprost Nagroda PC WORLD COMPUTER